my heart still beats

jaha, nu har jag gjort lite mattematik. det kommer gå rent sagt utav helvete!
jag hatar matte och kommer alltid att göra. jag har också gjort klart min konsthistoria så jag hoppas jag får iallafall VG på den..  jag har också sutti ute i solen med turkarna, dom pratade bara engelska och på deras språk. jag fattade ingenting och dom tyckte nog det var jötte roligt eftersom dom skrattade åt mig hela tiden. den minsta utav dom ville gifta sig med mig men det ville inte jag och gick in. hoppas dom inte kommer tillbaka för att hjälpa rockenrolf imorgon! då dör jag och tänker seriöst inte gå hem, eller ens gå förbi dom!

nu tror jag att jag ska gå ut en stund, lyssna på musik eller något.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0