wordplay

jaha, nu sitter jag här en aning sömnlös.
sova på dagen= dåligt eftersom jag inte kan somna på kvällen!

dagen har spenderats för ett tag i bispgården, där var det match!
sonics vs ragunda
74-35

sen kom jag hem, åt lite sen åkte jag till nicke.
vi chillade och sen så sov vi lite.
sen åkte jag hem med 00.15 bussen och är fortfarande uppe!
jag vill sova men jag kan inte, det är drygt.

imorgon så ska jag åka till kramfors på DM.
matcherna är 2x6 så det blir nog inte mycket poäng eller mycket speltid.
förresten så spelar vi en gång varje timme, jobbigt!
ingen mat hinner man äta då heller, drygt!

alltså har jag planerat att morgondagen blir jobbig och dryg?
nu kände jag inte alls för att åka, haha!
jag stannar hemma och sover..
nejdå, skämt åsido.


aja, nu ska jag återigen försöka sova!
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0