feeling a moment

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Sitter på skolan just nu, hade nyss omprov i matten så jag hoppas det gick bra. Sitter i klassrummet själv nu, utan petra:-( Ioförsig så har jag Damgiano här, men han jobbar så jag ska inte störa honom:-D
Idag så måste jag göra klar min webbshop annars får jag TYP IG. Jag vet inte hur det var, men hoppas det inte är så. För jag ska till tandläkaren imorgon, när vet jag inte.. Hmm. Har inte fått något sms därifrån än. Kanske inte ens är imorgon jag ska dit, då blir jag ledsen. Har verkligen längtat tills jag skulle dit för då kanske dom säger när jag ska ta bort bracefacet.
Aja, ska jobba lite nu:-) HEJDÅÅÅ Nu kommer Petan äntligen..

Pussss

PS SOM FAN FÖRRESTEN!!! JAG FICK TILLBAKA MIN DATOR IDAG SÅ JIIIIPPPPPPIEEEE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0