out of my mind

Hej hopp i lingon skogen! Just nu så sitter jag på lektionen. Vi skriver om god hälsa. Fast just nu så gör vi en sån där typisk musikal grej:-) Alla gör ett ljud, haha men det låter inte så bra! Men sköning klassen jag har(L)

Efter skolan idag så ska jag en sväng på stan med Petra, vi ska leta efter nya skor:-)
Sen efter det så ska jag mysa med Britta och Matilda. Först så ska vi äta på tacobar och sen gå hem till Britta och kolla på idol och coach carter. Kanske någon mer film också:-) Så det blir mys! Sen kanske vi sover där, vem vet?
Så ikväll så missar jag alltså basketen, men jag hoppas på vinst.

Imorgon så ska jag kolla på innebandy med Britta tror jag. Det är Petra som ska spela! Hoppas dom vinner. Anna Moberg ska spela också. Så det blir najjs. Sen på kvällen ska jag vara med Nicke och Britta tror jag.

På söndag så har jag och Nicke tvätt tid så vi ska väl tvätta hela dagen!
Nu vet ni vad jag ska göra i helgen för jag lär ju inte skriva så mycket i helgen. Så om ni vill hänga på på något så är det ju bara att slå en pling:-)

pusssss

Kommentarer
Postat av: matilda

ikväll kommer bli världsmysigt, dock så suger det att vi missar basketen. KYSSSSS

2008-12-05 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0