ingen bra dag

..som hittills har varit ganska bra endå.
Det som var dåligt var att jag klev upp alldeles för tidigt för att gå till tandläkaren, trors min sovmorgon. Då ringer kärringjäveln och säger att dom måste flytta tiden tills på torsdag. Det var ju schysst.
Så vid nio när jag kom till skolan så hade vi svenska, förberedde inför nationella, jag får verkligen rysningar i kroppen. Sen hade vi lång rast efter det engelska. Där hade vi lite drama, helt ok.
Efter det så var det lunch, taco biff och kokatris. Inte så gott tycker jag, biffen är alltid så stark också får man ingen lingonsylt till.. Sen hade vi matte och jag förstår verkligen ingenting! Snälla, hjälp mig?!
Jag gjorde ett tal under hela mattelektionen. Great!
Sen var det idrott, skidskytte. Grymt kul, men det kändes verkligen i halsen. Någon som vill byta hals?
Jag har varit sjuk  eller ah, haft hosta i två månader sen frisknade jag till, trodde jag iallafall, och nu kommer den tillbaka. Great! Snart ska jag iallafall iväg och kolla på träningen.. Sen ska jag ner till Nillepille lingonkille, hihi. Där måste jag göra matte! Mindre great.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0