hemliga klubben

hejsan nu sitter jag hos nicke, vi ska snart sova!
idag har jag hjälp nille att fylla godis i torvalla. efter att vi hade gjort det åka vi och kollade
på alexandras match, tyvärr så förlorade dom.. men men, happy face!
sen gick vi tre och köpte billigt godis. sen kom acke och skulle ha hand om hoppborgen.
efter att nicke hjälpt dem så gick vi och kollade på tobias lag, dom vann! sen åkte vi hem.

jag och nicke åt blodpudding och sen åkte vi till kvantum!
där träffade jag matilda, hiihi och britta! sen gick jag själv till sportfältet för matilda drog :(
där satt jag med emmi och britta, vi kollade på frösön. de vann med 16-1. kul att ens spela en sån match? haha

sen drog jag till kvantum till britta, träffade nicke och sen drog vi hem.
nu sitter jag här, tomatoface, svider lite:( men men, det bruna kommer väl!

puss och god natt!

hej nille! ♥

Kommentarer
Postat av: Mami

NU fattade jag.

2008-07-20 @ 18:05:17
URL: http://foppaloppans.blogg.se/
Postat av: matilda

fia, sorry att jag drog den dagen :( men du och jag borde hänga med varann nån dag!!!!!!! puss

2008-07-22 @ 22:23:45
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: sofia

det gör ingenting:) ja det tycker jag!! pussisar

2008-07-24 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0