here i am

åh, nu är det ju så att man blir lite sur! nu har det varit fint väder ett tag och sen när jag och nicke
planerar att åka och bada, då är det inte lika fint:( wää wää

mitt öga är förresten bajs, det bara kliar och riner, men bara ibland!:(

haha men något roligt är ju att min mamma berättade att hon använt min summerlotion haha så blev hon
fläckig på bena, haha! fy vad roligt. men dt tycker nog inte mamma.

paula kom hem idag också, hoppas jag får mig något fint ifrån london!
aja, nu ska jag hem!

pussisar

Kommentarer
Postat av: mami

Nä, det tycker inte mamma är ett dugg kul. du missade att tala om att mamma inte såg att det var din fuskbränna hon använde. Det är inte ett dugg kul att upptäcka att man ser ut som om man spillt kaffe på benen :=(

Du är förresten bjuden på lunch på onsdag med löfte om att få prova digital systemkamera

2008-07-28 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0