A situation like this, should never exist

Jaha nu har jag ju som vanligt inte skrivit på ett tag, men jag hinner inte..
Idag så var det skola som vanligt, det var roligt som vanligt! Sen så var jag på morenskavillan och det var ännu roligare för då kommer Loffe fram och säger att vi ska till London, ja till london. Vi åker den sista januari så wiiihooo. Fast det är nog dyrt och kallt där men ändå:-D Vad roligt.

Just det, det är värsta stormen ute så jag kommer typ inte kunna sova för det blåser rakt egenom huset känns det som, nerå men det blåser så det blir massa ljud eller ja ni kanske fattar..

Skulle egentligen skrivit lite längre men det orkar jag inte:-)
God natt säger jag.

pusss

Kommentarer
Postat av: Paula

fantastic five ska på nya äventyr!

2008-11-21 @ 08:35:51
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0