It's alredy over now

Åh nu ligger båda mina katter i sängen och låter. Störigt för jag försöker kolla på film:-(
Ja idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag var ju på skolan, det var trevlans. Var hos skolsyster idag också, jag är 173cm lång. Jag som trodde jag var längre...:-( Aja det gick väl fin fint det. sen på eftermiddagen var jag på stöd passet. Gick bra det också. Haha det är nog bästa lektionen det:-D


Just det, har hittat värsta roliga programet förresten:-)
Haha typ scrapbooking eller hur det stavas. Gjorde en bild till Foppa haha...

Kände att det blev många bilder nu ihihi.

Aja nu väntar jag på mat och sen så ska jag nog spela lite locorocooo:-D
pussss

Kommentarer
Postat av: linn, the one and only!

Jag förstår att du lägger upp en bild på mig, så snygg som jag är :D

2008-11-13 @ 21:37:37
URL: http://linnetandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0