when youre gone

Förresten så har jag så tråkigt så jag blir sur på två saker alltså. Nu när jag har bloggkoll så kollar jag hela tiden och det är aldrig någon som skriver. Det är typ 4st som skriver hela tiden så det är bra men alla andra skriver typ 1 gång i månaden. Tråkigt, jag vill ha något att läsa:-D

Och det andra är att det är fars dag och jag hatar det. Förut så verkligen älskade jag att hitta på något att göra/köpa till pappa på farsdag och jag skulle säkert fortfarande ha gjort det om det inte vore för den där jävla cancern  som tog hans liv. Åh vad less jag blir, jag får sms om att hitta något till farsdag och blabla. Det är så hemskt att behöva bli påmind om det på det sättet. Jag skulle verkligen göra allting för att få träffa dig igen, livs levande. Sittande i den gröna fåtöljen när jag kommer hem ifrån skolan och frågar hur min dag har varit. Att du sitter mittemot mig vid matbordet och jag alltid i smyg får tävla med dig om vem som äter upp först. Att vi två går ner till statoil och köper mjukglass. Alltså, allt saknar jag. Alltihop. Alltså jag skulle ge allt för att få träffa dig igen. Det är så sjukt alltihop. Som om det bara är en dröm alltihop. En dröm som jag bara skulle vilja vakna ur.. Grattis på farsdag pappa.. Hoppas du har det bra.♥

Kommentarer
Postat av: Paula

<3

2008-11-10 @ 07:14:15
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: matilda

<3

2008-11-10 @ 11:01:54
Postat av: AnteDaMan!

<3

2008-11-16 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0