Come away with me

Gomorron gomorrron.
Just nu så sitter jag i Nickes kök och väntar på att tvätten ska bli klar, drygt är det.
Men Nickes farmor kommer nog snart och Nicke med för den delen. Jag är ledig fram till lunch men jag fick ju ingen sovmorgon eftersom vi fick bara den här tvätttiden eftersom Nickes granne hade dubbelbokat, wää. Så nu sitter jag och är trött eller ja, trött men ändå inte! Ikväll så ska jag nog hänga på morenskavillan, men jag vet inte? Paula ska jag göra det?
Aja, nu ska jag kolla på något tror jag:-)
Skriver mer sen kanske!

pusss

Kommentarer
Postat av: Paula

ja sofia du ska hänga på morenska villan, eventuellt ska du vara där klockan 17 men jag är inte säker. smsa loffe och fråga, annars ska du vara där klockan 18 :)

2008-10-23 @ 10:51:18
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0