fields of gold

Idag kom jag på en sak när jag cyklade.. Jag kan inte längre cykla utan händer!? Vad är detta? Försökte när jag skulle sätta på mig vanten, men ikke se nikke.. Jag höll på att ramla:-(

Idag så var det förresten första träningen med IFK. Jag kände mig som en blöt hund när jag kom hem till Nicke efter den. Men det var roligt, dom var riktigt duktiga! Kan ganska många namn nu också, det är ju bra!

Imorgon så ska jag gå den där handledarkursen om övningskörning typ, hoppas det går bra och att den inte är allt för tråkig att vara på. Jag känner fan pepp på körkort redan nu! Haha så inom en snar framtid så får ni passa er på gatorna för då är jag ute och vrålåker i den snygga blåa volon som står här utanför och väntar på att jag ska köra lite. Wiho!

Aja, idag så var det skola. Vi fick fota lite.. Jag och Petra var väl inte allt för duktig haha nerå. Vi skötte oss fin fint:-)
Sen efter det var det lunch, pytt med flugsallad:-) Mys. Tror det är första dagen på JB som jag inte tagit sallad till maten. Vet inte om jag vågar chansa på flugsallad imorgon, men det återstår att se hur salladen ser ut imorgon. Gurka m vitloksås är ju så otroligt gott:-D Haha.. Efter lunchen så gick jag på stödlektionen. Jag gjorde klart rapporten som jag inte tagit mig tid att göra också gjorde jag klart lite extra uppgifter. Känns jätte skönt nu när det är gjort så man inte har lite ont i magen när man kommer utan att ha gjort det som man ska! haha, men men, nu är det äntligen gjort!

Efter det så åkte jag hem till Nicke.. Vi åt och kollade på film. Sen åkte jag upp och hade träning. Fick mitt coach ställ också. Byxorna passade men resten var lite stort, hehe. Aja, kul var det iaf! Jag ska få ta hand om de små ungarna!
Sen efter träningen kom jag ju som sagt hem till Nicke som en blöthund. Frös då - fryser fortfarande. Tror jag börjar bli lite små förkyld:-(  Aja, nu ska jag fortsätta mysa med lite Sex And The City..:-)

Imorgon är det sovmorgon för hela slanten, ville bara säga det:-)
God natt och sov gott!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0