hips dont lie

alltså seriöst så kommer jag inte kunna sova inatt. Min katt låter fasiken i mig värre en Nickes väckarklocka som förövrigt väckte mig flera gånger imorse för jag inte ville få en hjärtattack..:-( Hatar den!!!

Idag så var det skitskola! Hatar min lärare, gick bara och klagade på mig för emojäveln inte lät mig ta kort..:-@
Sen äckel lunch, aldrig något gott typ:-( Fisk med typ bomberpotatisar:-(
Efter lunchen var det stöd, jag var på webbdesign i typ 20 min och spelade bloons sen drog jag hem:-)
Orkade inte vara kvar där, gjorde ändå ingenting!

Efter en stund så kom nicke:-D Vi mös lite sen åkte han till hans farmor och jag hem. Sen kom han till mig:-) HAn hjälpte min brorsa med blabla. Sen spelade vi bloons sen drog han.

Jag ska nog snart ta och sova för jag är ju så jävla trött nu hela tiden:-(
Ska kolla på SATC tror jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Paula

haha bättre att du sover istället för att titta på SATC

2008-10-15 @ 22:39:18
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0