Let us die young or let us live forever

Nu sitter jag här inne i köket, ska snart gå en promenix med Foppa. Hoppas jävla skit allergin försvinner ur ögat snart. Jag får faktiskt snart damp på det JDKJHSDKFSDCNKDVNWOIPEWDKJDBNP"#)RFJQWLd!p"¤(=r%". Så känner jag för min allergi. Jag kletade på lite mascara idag bara för att inte klia, det funkade:-)

Hursomhelst (Ska det sitta ihop eller inte???!?!?!?) så är jag mäkta nöjd över mig själv idag.
1. Jag jobbade ikapp i matten, trots att det var jobbigt när alla andra pratade på och jag ville också men ikke.
2. Jag har städat, städat hela hallen, mitt rum(nästan klart) och jag har fanimej rensat jävla äckliga handfatsröret. Blä, det var äckligt! Men nu är det inte längre stopp i det som det varit i några veckor för jag är så jävla king.

Från och med idag så har jag tydligen hand om ett handikkappslag i fotboll! Det ska verkligen bli jätte roligt, hoppas jag!
Också ska jag hjälpa till lite på morenskavillan. Jag tycker det är jätte roligt iallafall..

Måste tillägga att jag älskar mulliga tjejer, fy fan vad dom är bra! just love it

Nej nu ska jag dra mig ut med Foppa. Hoppas han vill det:-)

Kommentarer
Postat av: Pala

DET KOMMER BLI JÄTTEROLIGT!

2008-10-02 @ 11:19:15
Postat av: Fia

Vad bra då!:D

2008-10-03 @ 16:06:44
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0