so sick of love songs

Nu sitter jag i sängen hos Nicke! Idag så har jag först varit på stan och fikat med Tove, Frida och Bella! Det var trevligt! Sen så gick vi en sväng på stan och kikade. Jag köpte en vinröd tröja, myspys. På måndag tror jag att jag ska köpa byxor och två t-shirtar! Eller en utav t-shirtarna och byxorna eller bara den andra t-shirten eller allt ihop. Får se sen hur min ekonomi mår. Måste ju spara lite pengar till julklappspengar också!

 Efter stan och fikat så gick jag till Nicke. Vi gjorde inte så mycket. Kollade på filmen "Dick" tror jag den hette. Jag ska snart bowla med Britta, Smörbyttan och några andra.. Det ska bli roligt, har inte bowlat på länge. Inte för att jag är så bra men, haha. Aja, nu ska jag göra något annat..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0