Little white Lies

Jaha, nu har helgen gått! Huvva vad tiden går fort nu när skolan har börjat. Helgen hinner ju inte ens börja innan den tar slut!
Så, vad har jag nu gjort då? Jag har varit med Nicke, varit på stan, varit och ätit tacos hos fröknarna Lindmans med besök av Alex också. Vad har jag mer gjort.. Jag har börjat kolla på sex and the city, börjar bra iallafall. Hoppas det förtsätter så också.

Jag är verkligen hur trött som helst nu på dagarna, känns som om jag skulle kunna kliva upp på morgonen, gå på skolan, komma hem ifrån skolan och sova tills skolan börjar igen och fortsätta så. Kanske klämma in någon mat timme eller något.
Det skulle ju sitta fint, fast ändå inte.

Just det ja, i helgen förgyllades min knasiga dröm, haha! Därför tänker jag inte skriva den här utan är någon så nyfiken så får den väl fråga någon annanstans, haha! Den är väldigt annorlunda faktiskt och pinsam.

Men nu tror jag att jag ska se på ett sex and the city program och ta en kokosprick!
puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0