sexual healing

Nu ligger jag i min säng, jag har min lilla söta hund som sällskap. men han ligger mest bara och fiser, trots att jag var ute med han för bara någon timme sen.. aja, hundar..

idag så var det ganska roligt på skolan, iaf datorkunskapen men engelskan var lite tråkig!
sen efter skolan så gick jag till nicke, vi åt och sen gick på domus och fikade. jag fick en jävla apelsin smakande tårtbit, och den smakade apelsinchoklad och det är den äckligaste smacken jag vet! men jag åt iaf lite! sen så gick vi på stan och kollade lite, jag köpte mig 7par strumpor, ett par skor och ett par fingervantar för det börjar bli kallt när man cyklar till skolan på morgonen:(

aja, sen när vi kom hem till nicke så bakade han toscantårta, vet inte hur det stavas, men jag gillar inte det. men den blev nog god! sen så kollade vi på Zelda också, när vet jag inte? när vi åt tror jag, hihi. vad mer har vi gjort? vi myste lite också duschade vi, det var skönt! för jag frös så mycket och när man duschar blir man alltid så varm!

sen cyklade jag hem, gick ut med foppa och nu ska jag sova! så godnatt sov gott!

pussisar

Kommentarer
Postat av: mami

Oj, vad du producerar nu då! Lönar sig snart att lägga in dig på bloggkoll. Älskar dig, ses snart

2008-09-14 @ 21:19:24
Postat av: sofia

jaså? Är inte det redan gjort? älskar dig med och imorgon vill ja inte bli väckt med vatten!!

2008-09-15 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0