superstar

Förlåt mig bloggläsare, men jag har varken orkat tagit upp min dator ur ryggsäcken eller orkat sätta mig och blogga på mobilen. Därav ingen uppdatering på ett tag, fyskäms! Jag försökte iallafall idag på mobilen, men det funkade inte. Lite drygt när man suttit ganska länge och försökt hitta på något underhållande!

Hur som helst, idag började vi med matte på skolan. Riktigt segt och om tre veckor är det prov och jag har inte sån bra koll på det vi håller på med. Sen var det lunch, pasta med skinksås, MM!! Sen hade vi webbdesign efter lunch, det var grymt kul alltså! Haha, skulle kunna länka min påbörjade hemsida om den inte vore så pinsam, hihi.

Måste också påpeka att imorse kröp det in en geting i min tröja när jag fixade cykelkedjan som hoppade utav när jag var påväg till skolan, det var hemskt! Men jag blev aldrig stucken som tur var!

Aja, efter skolan gick jag hem till en sovande Nicke som inte alls var någo rolig eftersom han var så trött! Tillslut så fick jag liv i han med lite varma koppen, hallon och blåbär, det är så det ska vara! Sen gick vi ner på hemköp och köpte tacos, åt och sen cyklade jag hem! För Nicke skulle till Valla.

Väl hemma så satte jag mig vid datorn och kollade på 1an till save the last dance, jag tycker 2an var grymt mycket bättre, såg den igår! Sen åt jag lite mat. Sen satte jag mig här igen, sen gick jag ut med Foppa. Sen nu tänkte jag lägga mig och kolla på step up!

Puss på er allihopen!
Mest till Nicke och mamma!

Kommentarer
Postat av: Nicke

ettan kanske inte var lika bra eftersom du såg den på spanska? :P

2008-09-09 @ 11:34:54
Postat av: Sofia

Haha nej, jag hade ju ändå text:P Men filmen var inte lika bra helt enkelt:P

2008-09-09 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0