Who am i to say

Nu ligger jag här och snorar, hostar och kliar mig i ögonen. Ikväll så ville min allergi komma fram och busa. Vad för allergi jag har det vet jag inte men störig är den.

Idag efter skolan så gick jag till Nicke sen gick jag till wargen och träffade Britta och Olivia. Jag och Britta gick ner på stan, gick på banken i hundra år. Sen gick jag tillbaka till Nicke. Sen drog han och körde och jag gjorde ingenting. Sen när han kom tillbaka så kollade vi på Prision brek, bra som vanligt. Sen mös vi lite och sen gick jag hem. När jag varit hemma en stund så gick jag och Foppa på en lång promenad, vi träffade Nicke också. Sen gick vi in och nu sitter jag här och gör ovanstående. Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon, mamma är ju inte hemma så vi får se hur det går!

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0