any other world

Har suttit och kollat på en massa friends reklamer och ja, jag blir typ tårögd!


Den här är inte om mobbning, men jag tycker det är hemskt! Att man måste vara den där pinniga modellen som är på framsidan! Jag tror dom flesta killar hellre vill ha en liten tjockare rumpa och några kärlekshandtag att ta i. Visst att det finns en del som är smal och som kan äta vad som helst utan att bli tjock. Jag tycker att man själv ska få vara hur man vill UTAN att någon ska säga något om det. Och ja, jag vet att det är en sjukdom. Många ungdomar har den. Men hur får dom den? Antagligen eftersom idag så är man snygg om man är smal! fel fel fel om jag får säga mitt.

Kommentarer
Postat av: hannah

Ja, det är hemskt!:(

2009-04-02 @ 17:06:20
URL: http://hannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig, så sjukt äckligt när folk är för smal :/

2009-04-02 @ 19:53:54
Postat av: nille!

så där säger du bara för att du har en tjock kille!

2009-04-02 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0