gotta find you

Ja helgen nudå:)
Kan ju börja med fredagen, då var det ju först skolan! Nationella i engelska, jag och min engelska lär ju ha gett mig ett MVG närå, men hoppas på ett G iallafall. Där efter var det idrott, jag och Petra fick spela badminton medans de andra fick ha värsta jobbiga passet haha, men det var mys med litte prat:) På kvällen så gick jag till Chrille vi åt maaaat och pratade lite:) Jamie och Ludde var där också, fast Jamie var lite tjurig och Ludde var bara klängig haha! Men det var roligt att träffa Scoben lite. Sen gick jag hem vid 10-11 så somnade jag på en gång typ:P As trött.

På lördagen vid halv två tiden mötte jag Chrille också gick vi till travet och tog kort på hundarna, blev fina kort det:) Sen skulle han köpa solglasögon till Jamie och då följde jag med till barnenshus men alla var för små så då vare bara att gå hem:) Vid bilbolaget skilldes våra vägar och jag gick hem och duscha och åt. Sen kom Nicke och hämtade mig på moppen, haha den gick ju som den gick. Vi åkte hem till Nisse på fezt. Det var Nisse, Slum, Murat, Nicke och några fler som jag inte vet vilka det är som var där också. Vi var inte där så länge utan vi gick ner på karibu, där spelade Axel's syster och hon var as bra!
Sen gick vi på news med massa, haha! Men när vi suttit där en pytte stund så skulle vi gå på g3 och jag kom in, men blev därimot utslängd eftersom det var en som kände igen mig, haha men roligt att jag kom in utan att behöva visa legg:)

Sen då gick vi på donken och köpte mat och gick hem till Nicke, mös, åt och kollade på turtles sen mös vi lite till och sen sleepade vi.

Idag så vaknade jag tidigt och försökte få upp Nicke men det gick inge bra, haha! Sen gick vi iaf till hemköp och köpte mat och sen hem igen och kollade på turtles och sen lagade vi mat. Sen så åkte jag hem. Har inte gjort så mycket sen dess......måste plugga så det ska jag göra nu!:) Tråkigt inlägg utan bilder kanske, men har ju inte tagit några så!

Aja, skriver mer imorgon antagligen:)
pussss

Kommentarer
Postat av: SNACKERS

hoppas det nationella provet gick bra :)



Kul att du kikade in på min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inga fler inlägg =)

2009-04-27 @ 10:08:58
URL: http://snackers.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; tack så jättemkt cutie :) och desamma!!

2009-04-27 @ 10:43:18
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0