the girl and the robot

jag överdriver inte när det låter som en motorcykel som brummar här inne när jag säger att min mamma snarkar.. Pricken över i:et är ju att jag ligger och svettas ihjäl inne på rummet FASTÄN jag ligger BREVE ett ÖPPET fönster....... KUL!? nä
och om det skulle funnits en till prick över i:et skulle det vara att Maria ska få tandställning imorgon och jag som älskar hennes charmiga glugg, bra!

imorgon blir det grönan, spindlar och ormar. Wuee ska hålla i en orm om man får, lovat ante och han har lovat mig.
sen kanske det hinns med lite mer shopping! blev inte så mycket idag, en sjal, paraply, hårspännen, hårband, strumpbyxor, två t-shirts, en tröja och en kofta. blivit kär i blått verkar det som också eftersom t-shirtsen och tröjan är blåa haha, aja.
ska försöka sova nu. har det bra här i stockholm, bilder på allt jag köpt kommer. orkar inte ladda upp dom nu, hotellets internet är så segt. men bilder ifrån dagen finns på fejjan! puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0