road trip

Döden, vaknade för ett litet tag sen och har sovit sen 22.oo. Kommer sova gott jag.. Eller? Haha. Aja, får väl se till att somna för imorgon måste jag vara pigg. Ska på stan och inhandla julklappar med Joel och han kommer vid 11 och känner jag mig själv rätt så kommer jag vara levande död om jag inte somnar snart..

Får lite panik också. Jag vet inte vad jag ska köpa till någon. Eller jo, till Paula. Kanske måste börja fundera på vad de andra ska få:) Haha nästa år ska jag börja tidigt! Vilket jag säger varje år men det blir aldrig så.. Men aja funkar ju att vara ute i sista minuten också.

Näe nu blir det sista delen av titanic (för den är bäst) och sen försöka sova. natti

Kommentarer
Postat av: Paula

haha sämst!

2009-12-21 @ 09:04:39
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0