baby, you're the only light I ever saw

Haha, liiite roligt att dom flesta trott att mitt förra inlägg handlade om Nicke, men icke! (<--LOL)
Men så var det inte. Utan det är om en massa andra, eller i det här fallet 2personer. Jag blir så arg. Men nu verkar det ändå vara helt okej.

Idag så blev jag med i elevrådet, yes! Nerå det suger haha. Men men.
Sökte jobb också, wiie. Sen någon dag i veckan ska jag och Britta skriva CV, hoppas vi får jobb på Coop!
Då blir det pengar pengar i sommar vettni.

Längtar tills på Fredag nu, då blir det skidor med Linn och kanske Janine, får hoppas på det bästa:)
Det blev denna hjälm och ett par glasögon också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

very nice :), jag tror iaf jag fatta den ena, men vem va den andra? :O

2009-02-16 @ 14:26:21
URL: http://petraawiklund.blogg.se/
Postat av: Paula

ska jag hjälpa dig att skriva cv eller fixar britta det? =)

2009-02-16 @ 15:17:31
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0