feeling a moment

Är jag inte liiite duktig eller?
Imorse eller ja för ett tag sen så stod jag och Paula vid busshållsplatsen, jag kommer på att jag glömt mobilen hemma på byrån och överväger med att springa in och hämta den. MEN då skulle jag missa bussen och därför komma sent till skolan. Vet ni vad jag gjorde då? Jag struntade i mobilen, så idag är jag mobillös så ni vet. Så jag kommer inte svara på sms eller samtal. Det var ju duktigt tycker jag, haha.

Idag ska jag nog köpa hjälm och glasögon så det blir niiiice det.
Måste köpa stavar också men det är inte akut så det blir nog någon dag framöver.
Jag ska tvätta idag också, så ni vet:)
Nu ska jag jobbaaaaaa.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0