Rehab

Igår så sökte jag sommarjobb också.
1. Storsjöcupen - jag är ju ändå där varje dag och då spelar det väl inte så stor roll om jag måste städa lite också?:)
2. KFUM Jämtland Basket - Vet inte riktigt vad det är man får göra där men jag är ju basketvan så.
3. IFK Östersund - Fotbolls van är jag ju också så.

Hoppas jag får storsjöcupen, sen jobba på yran i år igen och att jag och Britta får jobb på Coopen, det skulle vara perfekt det!:) Då skulle jag typ bli rik! Jag har ju mina planer jag inför hösten! Så hoppas jag får massa pengar haha. Måste börja köpa julklappar också, hhaa bestämde det förra året att jag ska vara ute i god tid! För då vet man ju att man har pengar i december utan att man måste snåla för att man ska köpa en massa presenter. Det var väl smurt?:D

Aja, tjaråååååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är smart du fian, jag borde också börja söka jobb, men orkar inte ta tag i saker :/

2009-02-17 @ 13:02:48
URL: http://petraawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

smart du :) , ska börja tänka mig det där me julklapparna jag också

2009-02-17 @ 17:57:30
Postat av: Anonym

taaack :) dom satt bra också!

ps. ta med löpardojjerna på coop, converse är inte ett pra alternativ! ds.

2009-02-17 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0