Love of the loveless

Hela dagen har det varit störnigar i min skalle och med det menar jag att jag har haft lite huvudvärk inkommande hela dagen. Men den blev värre när jag gick förbi kicks och det sög ju för nu har jag ont i skallen!:(

Tänkte göra en dagens lista:
Dagens humör:
Glaad
 Dagens borde: Göra klart min travel guide..
 Dagens frisyr: Knut!
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel:
Jeans, vitt-linne och en adidaströjja.
Dagens planer:
Att göra min travel guide!
Dagens saknad:
Bra musik..
Dagens bästa: Träffa Linn, Janine och Petra efter en hel helg.
Dagens sämsta:
Ont i skallen..
Dagens köp: En päronmer
 Dagens godis: Inget vettni
 Dagens låt: 50 cent, Dr. Dre, eminem - Crack A Bottle får det nog bli!

Nu ska jag kolla på Gossip Girl, så himla mysig serie eftersom man kan känna igen skitsnacket och blabla. Ni som sett det kanske håller med? Aja, skriver mer sen:)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Nilliz

Bra låt lillis :) Söt tjej är du också :) <3

2009-02-17 @ 00:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0