Because the night

Hej igen:-)
Nu sitter jag i nickes kök och gör ingenting. Vi kollar på Harry Potter filmerna, eller ja, nu har vi nog tagit en paus..
Idag så var jag ju på stan med Anna. Sen kom Bella också:-) Jag köpte ingenting eftersom jag är pankilank... Men Anna köpte en fin jacka så nu vet ni ju det:-) Efter en stund så kom skåne Alex också, var längesedan jag träffade henne så det var trevligt! Sen s¨å skulle vi gå hem. Jag och Anna gick med varandra eftersom hon bor ovanför Nicke numera så man ser henne oftare:-)

Sen dess har jag inte gjort så mycket, jag och Nicke har köpt lite godis och popcorn så vi ska fortsätta kolla på harry potter så nu måste jag gå eftersom den dummern satte på filmen:-D så tjarå.


Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0