london eye

Jahaja, nu har jag inte skrivit på en dag. Men jag har inte orkat:) Imorgon åker jag till London och jag har inte packat, vet inte alls vad jag ska ta med mig, inte laddat kameran, äh jag har inte gjort någonting. Haha så ikväll blir det nog lite panikartat eftersom vi åker vid 5-6 imorgonbitti och jag som älskaaaaaaaar att kliva upp tdigt.. NOT!:D Tänk om jag inte vaknar, blire till att stanna hemma dårå:) neråå jag ska kliva upp tidigt, annars får väl alubaba väcka mig hehe.

Aja nu ska jag fortsätta på mitt DVD-omslag tjarååå pusseeen.

Kommentarer
Postat av: Paula

HAHAHAHA ALUBABA. fan vad länge sedan du skrev det. förresten åker vi FEM!!!

2009-01-28 @ 17:33:45
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: idamikaelaa

ha det jätteroligt nu sofia, vi får ta och ses något när du är hemma igen! :) <3

2009-01-28 @ 22:42:06
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0