right here

..någon timme senare och jag har fortfarande inte städat klart menjag är på god väg för jag hittade min kamera, tänk om jag inte hade gjort det då hade jag avlidit. För jag åker ju till London på torsdag och då vill jag ju kunna ta lite bilder:D

Imorgon är det skola igen.
Först på morgonen är det 3h matte så det är liiiite trist då! Fast vi får ju se en film på slutet:)
Sen så är det webbdesign i 3h. Kanske liiite roligare då. Fast jag vet inte vad vi gör haha men det är nog något roligt:)

Nu ska jag kika runt lite till och sen sova!
pusss

Kommentarer
Postat av: malinhallerström

3 timmars matte ... OJ :O

2009-01-25 @ 23:46:00
URL: http://malinhallerstrom.blogg.se/maalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0