speed of sound

Hejhopp!
Just nu sitter jag hos Nicke och väntar på att han ska komma hem:-) Fast ska snart kolla på one tree hill så han kan komma efter det, hihi.

Idag så åkte Susanne, Sune och Linus hem. Så jag åkte hem imorse och sa hejdå sen åkte jag tillbaka till Nicke.
Har inte gjort mycket sen dess, han drog ganska snabbt och jag har mestadels kollat på one tree hill, det sista jag såg var så spännande men jag var tvungen att ta en paus för att diska.. Sjukt mycket disk, vill inte ens räkna hur många glas jag fick diska haha! Men det bryr nog inte ni er om tror jag haha. Snart är det london och nu har jag börjat peppa lite faktiskt, wiihoo.

Nej nu ska jag fortsätta kolla:-)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0