the arrival

Jag har blivit en nörd. En facebook nörd och en bloglovin nöörd. Det första jag gör när jag kommer hem och sätter mig vid datorn är att läsa bloggar. Sen när jag gjort det så går jag in på facebook för att spela Gjengkriger. När jag gjort det en stund och fått slut på liv, energi och ja så blir jag sur för jag inte har något att läsa eller spela. Fast då brukar jag trösta mig med gangwars, gör samma saker hela tiden där eftersom jag inte förstår det så bra. Sen efter det så kanske jag orkar kolla min bilddagbok, men oftast så trycker jag bara på ögat nuförtiden.. OCH efter det så sätter jag mig och uppdaterar bloglovin 100gånger i minuten i hopp om att någon har skrivit lite.

Nuså får jag snart en nys attack eftersom nicke letar skruvar ovanför mig och lådorna han letade i var ganska dammiga.

Imorse så gick jag faktiskt till skolan för jag är så duktig.

 

puussss


Kommentarer
Postat av: Paula

haha har du sett nya one tree hill-avsnittet? ASBRA

2009-01-13 @ 21:16:14
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: yiyah

Haha så tillbringar jag mina kvällar.. Känner mig rätt tragisk ibland :D

2009-01-16 @ 00:14:51
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0