you better run

Jag är helt slut som helst, för jag har skottat snö.
Ja, skottat snö och ja, helt slut. Imorse så vaknade jag av ett "bombumbangbong" ungefär, det var snön som for av taket och det var inte lite vill jag tala om. Jag har gruvat mig hela dagen för att behöva komma hem till detta men nu är det gjort. Jag och min mamma har nog skottat bort cirkus 100kg blöt snö, om inte mer! Jag som är otränad är sjukt trött nu och jag kommer nog ha träningsvärk av detta. Detta innebär att jag ska börja träna, för jag vill ju inte precis däcka i sängen (som jag nu gjort) efter att ha skottat lite snö, så nej! Nu blir det träning, hur träningen sker vet jag inte. Kanske ska börja med att kolla läget på fristilen nu när det är gratis veckan? Hmm jo, får nog bli så! Sen blir det väl någon mjuk start, börja promenera mer osv. Så nu vet ni det!

Annars så har min dag varit fin fin, fastän det var skola! Eller ja, matten var väl ingen höjdare men ändå, roligt att träffa alla igen:-) Sen så hade vi webbdesign, vi håller ju på med travel guiden så det är väl helt OK faktiskt. Sen skolan har jag bara slappat i sängen efter snöskottningen och kollat på one tree hill och nu har jag inga kvar på lager så jag måste börja vänta med att se dom, fy jag vill ju veta allting nu juu.

Nu blev jag irriterad för en liten fluga sitter på skärmen och vill inte här ifrån hur mycket jag än försöker så nu ska jag gå på toa och tvätta ansiktet och ja, sånt där.

pusss

Kommentarer
Postat av: anna eliasson

fin blogg du har fiaproppen! :) <3

2009-01-13 @ 00:08:03
URL: http://annasflipp.bloggagratis.se
Postat av: Paula

haha kommer ju ett nytt idag ju!

2009-01-13 @ 07:12:16
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0