let us die young or let us live forever

Idag kom en lönespec, en fet sådan tycker jag.
Imorgon blire shopping i sundsvall med Tant G och Tant U. Ska bli sweet.
Sen så åker jag ju till stockholm den 11/8 så det blir super bra!
(Paula, jag köper nog en present till dig i stockholm så den blir lite sen, just so you know)
Sen så åker Paula i augusti någon gång också, hon ska till London och bo där som au pair i ett år.
Ännu mer SWEET!!! För jag får hennes rum då, haha också kan jag spela hög musik på kvällarna också.
Nu måste jag nöja mig med att sitta med hörlurar och nu har jag fixat värsta högtalarna med baslåda och allt.
Så det är ju 2+, sen att hon kommer över jul gör inte mig något då hon kanske tar med sig något fint ifrån London till mig.

Kanske blir en tripp till London på min 18års dag också. Klart Paula måste få vara med och fira, det är ju absolut inte det att jag vill åka dit igen? Haha. Gud vad jag babblar nu... Aja, ska kolla in Ginas hemsida och se om jag hittar något fint som jag kan ta med mig hem imorgon. Hare gött!

pössss

Kommentarer
Postat av: linn

vad heter ginas hemsida?:) jag hittar den aldrig,hehe

2009-07-28 @ 01:08:54
URL: http://tandbergwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0