Hurt

På lördagen så vaknade jag vid 11 snåret, ganska utsliten. Låg ju i soffan i vardagsrummet så fåglarna började kvittra och det blev just så kunde inte sova så mycket längre. Satt vid datorn vid tre och gjorde inte ett piss, hörde att min syster låg och snarkade inifrån hennes rum bestämde mig för att göra lika. Resulterade i att jag sov tills klockan var halv 12, missade matchen men vad spelade det för roll? Sverige losade. Blev en helvetes kväll/natt. Började med att jag försökte fortsätta sova men det gick inte. Satte mig vid datorn och gjorde ingenting, sen försöka sova igen och sådär fortsatte det tills fyra när Foppa kom ner springandes för trappen och la en kabel alldeles breve tv så jag var tvungen att gå ut med honom, fyra på morgonen.. kul. Blev klarvaken och kunde inte somna förens Berit och Farfar klev upp vid sex och sov sedan till ett någon gång och fick sovförbud av min mor. Så lördagen och söndagen var fett jobbiga. Var som en levande död. Roligt inlägg.. Haha. Därför kan jag också bjuda på en låt eftersom jag inte hade någon bild.


Kommentarer
Postat av: Paula

hahahaha fan vad jag skrattade nu hahahha

2009-06-12 @ 23:27:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0