king without a crown

Fredag då, the big day! Jag var tvungen att kliva upp ganska tidigt för jag skulle träffa Janine som kom med bussen. Vi gick runt och kollade lite och jag köpte 2blommor. Rena rama rånet för dom som skulle köpa blommor den dagen, en liten ros kostade 80 spänn. Men det var det värt, först så gick vi och kollade på min systeryster som sprang ut, glada miner på alla som sprang ut. Sen gick och kollade på Nicke's klass. Där var det inte lika mycket rööjj men alla var glada! Därefter så åkte jag hem för att hjälpa mamma innan mottagningen började och sen åkte jag till Nicke med Britta och var på hans en stund innan jag åkte hem igen. Väl hemma så var det massa folk här, trevligt trevligt. När jag också fått i mig lite att äta så tog jag bussen in för att träffa Jannelito och vi drälde runt på stan hela kvällen. Blev lite lodisar ett tag medans det regnade och satt under träden på en bänk. Vi hängde mestadels med Simon men vi träffade också på Erik, Simon, , Chrille, Jesper, Julia och Linn:) Säkert fler också men, haha. Blev en väldigt sen kväll, tog nattbussen hem vid halv tre. Kom hem, tänkte lägga mig på soffan eftersom mitt rum var upptaget och mamma snarkade.. Var en hård natt med inte så mycket sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0