do what u do

Fick inte in Janines gulliga video, haha.
Aja i onsdags så var det skolavslutning, skönt! Vi gjorde ingenting speciellt typ. Städade ur lite och satt i gympahallen innan vi gick och åt hamburgare. Sen kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde. Haha. Jo jag var på stan och väntade på min mamma och vi gick runt lite på stan. Köpte de två sista böcker till serien "Twilight" sen åkte vi hem. Jag åkte iväg till sportfältet där blev det träning. Åkte hem och väntade på att Chrille skulle komma. Vi kollade på film, "the uninvited". Var ganska läskig men eftersom det blev mest prat och lite kollande så var den inte lika läskig. Sen satt vi bara och pratade ett tag innan jag följde honom till bussen. Sen blev det sömn ganska tidigt den kvällen.




















På torsdagen var jag på sommarskola med Linn, haha! Vi båda jobbade med matte och det var ju roligt att vara på skolan på sommarlovet.. Haha men med rätt sällskap så funkade det också. Sen gick vi och jag gick mot Nicke. Sen gick jag ner på stan en sväng träffade ett par trevliga lirare och mamma. Sen gick jag upp till Nicke igen och vi drog nästan direkt till hans farmor, fick lite mat och hon visade vart kattmaten osv var för jag ska ju vara kattvakt där nästa vecka när hon och Nicke åker till stockholm. Sen cyklade jag hem och åt igen. Haha sen låg jag och läste hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: mamma

"Trevliga lirare OCH mamma"????

2009-06-13 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0