Lollipop

Ojoj, nu var det ju 100 år sen. Men ingen nöd på mig heller. Tänkte börja skriva om studenten.
I torsdags kom då min farfar, berit (farfars flickvän), faster och min kusin Sara. Vi började med att äta lite tacos det var mumma det! Sen på lvällen så gick jag ner till Lina och var med henne, Bea och Frida. Det var sweet att träffa dom där donnorna igen, visst brukar jag stöta på Lina och Frida men aldrig med Bea eftersom hon flyttat!:( Kom hem vid 01.00 gick upp och la mig i mammas säng, kunde inte sova för hon SNARKADE! haha.Men till slut så somnade jag ju!:)



Skriver om studenten i ett annat inlägg, haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAH så snygga bilder!! ♥

2009-06-14 @ 18:19:24
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0