I Will Follow You Into The Dark

Tänkte skriva lite om helgen eftersom jag inte skrev i helgen och för att jag sitter på naturkunskapen med endast Emil och fröken..

I fredags så pysslade jag hemma lite och sen gick jag och la mig vid 22.00, haha. Kanske inte så roligt, men men.

I lördags så låg jag ute och solade hela dagen, fett skönt. Sen ringde Janine och fråga om jag skulle med och äta kebab och visst. Gick ner till matkällarn och fick därifrån skjuts med Erik, Martin och Janine. Sen åkte vi runt mestadels av kvällen, en pinsam insident inträffade och den vill jag inte prata om, för pinsamt haha. Sen satt vi på österäng ett tag, kallt och myggigt. Sen fick vi skjuts bort till raggaren och där hängde vi ett tag och körde irländsjulafton och jag trodde jag skulle dö, haha. Var så sjukt roligt där ett tag. Bäst var ju att Janine hade ringt Jesper som senare upptäckte detta och ringde genast upp, blev överlycklig av att det var en tjej som svarade och Janine fattade det där på en gång och la på haha och sa till Jesper att han var dum i huvudet - måste ha varit där för att uppfatta det där som roligt tror jag. Sen kom Anna och drog med sig mig, Janine, Martin, Jesper och Simon och skulle spela kubb men så blev det inte. Blev studsmatts hoppning och sen gick vi. Sen började dom där vandra hem och jag gick hem. Höll på att dö igen när jag gick på travparkeringen eftersom det var en bil som snurrade runt mig trodde det skulle bli min död. Sen så sov jag.

I söndags så vaknade jag ganska tidigt gick ut och skulle sola men molnen kom fram då. Typiskt. Så jag gick in och läste lite. Sen gick jag ner till Nickes farmor och var där en stund sen åkte jag och Nicke till honom men jag hade jätte ont i huvudet och åkte hem. Somnade runt 20.00 och vaknade igen 23.00 den natten kunde ju iallafall inte jag sova. Somnade runt fyra någon gång.

I måndags så var jag hemma. Fortsatt huvudvärk = inge roligt. För den blir bara värre då:( Sov ganska länge då. Sen så träffade jag Chrille och Jamie vid bussen en snabbens också. Sen gjorde jag typ inget mer igår. Tog lite kort på hunden min och duschade typ, haha.

Det var ju min helg det då! Den var faktiskt trevlig, trots att jag tog det ganska lugnt. Behövs sånna helger också.
Nu måste jag skriva klart energikällor saken i NK eftersom jag missat en liten del. Sen ska jag göra provet, klarar jag det så ADIOS NATURKUNSKAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0