can't keep you much longer

Såklart.. Jämtland förlorade. Otippat.
Jag tänkte visa min nya hårfärg men jag hittade varken laddaren eller kabeln till kameran så ni får se en annan gång. Känns fortafarande annorlunda att se sig själv i spegeln med mörkare, mycket mörkare hår. Haha.

Nu ikväll har jag varit duktig iaf! Tog tag i 3skoluppgifter. Hihi, duktig jag då.
Fast.. Min fruktkorg blev ju mest bara misslyckad, haha.

Måste gå och kissa, borsta tänderna och smörja in fejjan nu. Sen blir det sömn, ska på skolan imorgon! Måste ringa tandis också och byta tid................................. usch.

Nej nu snart känns det som om jag måste ha ögon-hängare för ögonlocken vill inte hållas uppe länge till. Sov gott allihopen:)

pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0