chartbreakers



Nu blir jag ju lite besviken faktiskt.. Men men, med rätt sällskap så spelar en förlust inte så stor roll.
Haha det blir mål och alla skriker: "JAAAAAA!" ni vet som man brukar, haha och Linn den jävla stjärnan sitter
helt harmoniskt och säger:"jaaaaaaaaaaaaaaa" som om hon skulle sjunga i en kör, haha! Aja, var en såndär
måste ha varit där för att inse hur roligt det var, haha! Rolig lilla syster har hon också, haha.

Nudå, när jag ändå skriver om basket. Bravo cup? U18? Har inte tränat sen i maj förra året och nu har jag fått förfrågningar om att spela U18. I maj är det bravo cup och det undrade dom också om, men då har jag tränat
cirkus 12 gånger om jag åker. Så blir nog inget av det eftersom jag också fyller år den veckan, men man vet ju
aldrig. Den som lever får se! Nu blir det nog sängen, eller ja, ligger redan i den men sleepa assåååååååååå.
pusssss

Kommentarer
Postat av: linn

men ursäkta mig för att jag har en vacker stämma!

2009-03-17 @ 08:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0