Hurtful

Imorse vaknade jag vid 8 och ser att det snöar! Det snöar, ja min dag var ju förstörd. Sen så har jag försökt fått tag på Linn, haha! Fick tag på na och jag ska åka till krokom, helt själv ikväll. Ska hoppa av efter den röda bron. Jag blir alltid så nojjig när jag ska göra sånt här haha. Sist jag åkte till krokom så åkte jag iallafall med Alex. Men det kommer gå bra!
Vi ska kolla på krokom cup, Julia ska med också:) Så om jag inte skriver mer innan jag åker så lär det bli ett inlägg imorgon.  Nu tänkte jag faktiskt gå ut och springa en stund, jajemen! Ska börja träna med u.18 så måste komma i form.


Basket gör en glad, haha. Kanske har något att göra med spelarna också. PUSS PÅ DET HÄR^^

Kommentarer
Postat av: sara

fotboll ju!!

2009-03-28 @ 13:59:47
Postat av: anonym

Har du och Nicklas gjort slut? Du är ju aldrig med honom längre???

2009-03-28 @ 14:08:43
Postat av: Matina K

Hej, jag har skrivit en artikel om kissies bröstoperation, tyck till om ämnet på www.celebritygossip.se

2009-03-28 @ 16:11:50
URL: http://www.celebritygossip.se
Postat av: Anonym

du ärfull som en koo

2009-03-28 @ 17:29:45
Postat av: Linda

haha skönaste bloggen du har! xD

2009-03-30 @ 09:35:53
URL: http://lindawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0