I get it

Åh, igår var bästa dagen på länge! Seriöst! Först så försvann en väldigt viktig del utav mig, min tandställning som ni säkert redan vet! Sen när jag kommer hem så har jag fått brev om sommarjobb! Fick storsjöcupen, jabadabaDOOO (säg det högt,hihi.) Ja, det var väl det enda, men ändå! Värsta bra. Har jag jobbet på yran så har jag ju TVÅ sommarjobb! Det blir ju grejtans det! För då jävlar har jag pengar, jiiippie! Anna och Bella ska också jobba på storsjöcupen så det blir ju hur nice som helst! Aja, ni anar inte vilken lycka!

En dålig sak är ju att jag har galet ont i mina tänder, buhu. Men jag ringde min tandläkare och frågade om det skulle det eftersom Paula och typ ingen annan har haft ont. Men då sa hon att det blev såhär på en del och att om det börjar göra ont så får jag ta ut plast skenan som jag har och vila tänderna. Eftersom plastskenan trycker ihop dom så hårt. Men det kommer bli bättre sa hon, så det var ju tur!

Just nu sitter jag och väntar på att GG och OTH ska bli klart, laddar ner dom ifrån nickes ftp också laddade jag ner fel först! Drygt för jag har typ segaste internet ever så det kommer ju ta sin lilla tid det där. Gjorde om min blogg också, fick en jävla massa tips från en annan tjej på msn. Så det var roligt att göra den helt by my self denna gång!

Nu ska jag göra blåbärhallon soppa, sjuuuukt god!
Pussss

Kommentarer
Postat av: hannah

nice!

2009-03-31 @ 14:11:42
URL: http://hannah.blogg.se/
Postat av: bizkit

du får gärna göra om min blogg ex. brace face :D

2009-03-31 @ 14:29:38
URL: http://linnetandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0