worldplay

loooooong time ago. Ja, det var längesen jag skrev, men har inte haft tid:)
Haft en helt sjukt rolig helg!

I fredags så var jag ju hemma, det var ju inte så roligt. Jämtland åkte ut och det var inge roligt. Sen gjorde jag inge mer roligt den dagen, pluggade lite, duktig som jag är.

I lördags så fyllde Linn år:) Så jag träffade upp Linn och Janine på Åhlens på fiket och satt där en timme. Sen drog Janine och Julia slöt sig till våran lilla grupp. Vi gick och köpte tårtsaker och gick hem till Linn, städade lite och sen gjorde vi tårta. Haha, sen gick Linn och duschade, haha!! Också haha så öppnar Linns småbusar till bröder dörren hahahaha och ni skulle sett vad roligt hon såg ut, alldeles  svart under ögonen haha så det var roligt. Fast vi fick skäll, det var ju inte ens vi.

Sen kom pappa greger hem och Linns farmor då blev det tårta:) mummsfilibaba.
När vi ätit gick vi till kebabbaren och åt, gott det med:) och där träffade vi Janine också:)
Mätta och belåtna gick vi upp till studion till Nicke, maniac, slum och murat. Där hände det grejer.
Sen drog vi till Linn, party party. Det var en super rolig kväll med roliga människor! Vid 3 tiden gick jag hem till Nicke och vi sov.

På söndagen så klev vi upp och jag gick iväg och skulle kolla på basket, gammel laget mitt som spela! Blev vinst mot kramfors, SKÖNT! Anna och jag fick filma, hoppas det blidde bra! Efter det gick jag och väckte Nicke för han hade somnat om! Sen träffade vi hans pappa och Karin åkte till bowlinghallen och dom spelade lite sen drog vi upp till nickes farmor och åt kycklingtacos<3 haha as gott. Efter det gick vi upp till mig och hämtade min dator och kläder för jag skulle sleepa hos mysis nicke:) Vi kom i säng ganska segt eftersom ingen var trött. Eller jo, jag var det men jag fick inte sova!

Måndag morgon då, kommer till tandis, får göra en skenplastgrejsimojs EFTERSOM TANDSTÄLLNINGEN RYCKER PÅ MÅNDAG 13.20!!! fyfan vad sköööönt!! Sen så gick jag på skolan, jag och Petra jobbade sjukt bra! Sen fick vi tillbaka förra matte provet och fyfan vad jag är bra! och nej, inget MVG men ett G!!! Bra jobbat! Tycker jag, haha. Sen så var det iväg till öphallen och träna busbarna! Mobba sofia dagen idag då. Och alla skulle lyfta på en också och snurra på mig, ajabajja. Sen var det åka röda faran hem och städa undan lite, duscha och käka. Sen åkte jag ner till Linn, hade roligt med er två mina små lyckopiller::) Imorse så klev vi upp i tid och kom i tid, bra jobbaat! Sen nu sitter jag här, har sugkukingeroligtallas naturkunskap! Bläääooh. Aja, tjarå. Blir väl inget inlägg förens imorgon eller om det kommer ett idag. Pusssss


Alltså kolla Janine, haha trollungarna mina!

Kommentarer
Postat av: bizkit

dina lyckopiller, vår solstråle :D

2009-03-24 @ 12:36:05
URL: http://linnetandberg.blogg.se/
Postat av: malmberh

tandställningen av :) , du passar helt klart i den :):)

2009-03-25 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0