angels

Hej allihopa!
Haha närå. Kul, ja!

Igår var en trevlig kväll:) Först så var jag på skolan, hände inte så mycket där för min dator är knäpp så ja. Sen så åkte jag hem och gjorde typ ingenting alls, satt vid datorn lite. Vid 6 tiden åkte jag ner på stan för att köpa musikdirket biljetter till mig, Lina och Frida. Jag tyckte det var as tråkigt och somnade ett x antal gånger men Görda han var bra han! Synd att han inte vann något. Efter det så var jag med Lina, Frida och Tove och vi gick bara runt och sen så hängde jag med Chrille, Mats och Max resten av kvällen till 2 typ. Träffade Nicke vid 00.00 och sa grattis också:) Kan ju inte glömma att skriva att jag träffade Jannelitoo också, det var roligt:D

Sen vid två gick jag ju hem till Nicke, höll ju på att dö! Frös så jävla mycket! Sen vid 4 kommer nicke hem och gör så jag fryser ännu mer:( Aja, funkade väl. Sov med alla kläder på och 2täcken haha.

Imorse så klev vi upp ganska tidigt, åkte till Nickes farmor och åt tårta. Där var det massa folk. Sen gick jag hem och satte mig och solade 40min och nu ligger jag här i sängen. Ska snart ta mig ner på stan och kika på basket sen blir det kaos kvällen med någon, vet inte än haha. Men tror Chrille skulle dit och Sandra:)

Aja, skriver mer seeeen någon gång.

puss and double peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0