breathe slow

Hejhoppppp. Just nu sitter jag och har mediekunskap. Inte allt för roligt, men jag har endast en sak kvar där. Gör jag den bra kanske jag landar på ett VG, haha! Jag har typ inte gjort någonting där. Men han sa att han satt 2/5 på VG. Så gör jag bra ifrån mig på denna uppgift så. Det var ju roligt att höra.

Ikväll blir det gokart, Petra har vunnit en tävling så ska åka med henne, Janine, Linn, Johan och en okänd än sålänge. Men det ska bli as roligt att köra lite, har inte gjort det på några år så. Haha lär ju vara värsta pussyn och inte våga göra något. Kommer typ stå still haha. Närå, kommer rejsa ifrån allihopa. Haha närå skämt åsido.

Efter jag kört så vet jag inte riktigt vad det blir, kanske häng med ovanstående en sväng? Skulle väl inte sitta helt fel. Sen ska jag hem till Nicke och sleepa där. Och imorgon fyller jag år!:) Haha. Fy sjutton! Fick en tidig present utav Nicke, en sån där som jag hade länkat till för något inlägg sen. Satt med den hela kvällen igår, haha. As skönt:)

Igår så hängde jag fett med Chrille efter skolan, det var trevligt det som vanligt. Sen åkte jag hem ganska tidigt för jag var jätte trött så jag somnade runt 11, haha vad har hänt med mig? Förut var jag uppe hela nätterna utan problem men nu är jag typ trött vid 6-7.

Aja, kommer ju upp på skolan dagen efter iallafall. Har gjort det i typ 3veckor nu så jag är as stolt.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0