ooh happy day

PUSSSSS! till alla. För nu har jag svenska och vi har tema kärlek, thihi puzzzzaaaah.
Närå, men ja, sitter på svenskan nudå. Hann i tid idag men först glömde jag datorn hemma och fick kuta in igen och sen när jag kommer ut så glider bussfan förbi.. Jaha då fick jag vänta på 10 i bussen och när jag tar den brukar jag alltid komma lite sent men idag gjorde jag inte det så det var ju as nice. På skolan så fick vi prata om kärlek och beskriva vad kärlek var i en mening, förstår ni hur svårt det var eller?  haha sen fick vi rita kärlek UTAN något hjärta:) ritade basket och min familj, hann inte rita dit Nicke picke men han är ju kärlek för mig:) Sen nu så har vi skrivit en chatt dialog och nu gör vi ett litet manus till en kort kärleksfilm! Blir as bra det, haha!:)

Aja, tråkigt inlägg men hade inget bättre för mig!
pussaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0