bus trip

Jippie. Fick sluta tidigare idag från skolan. Skönt, hade ingen ork att vara kvar ändå så.
Gick på stan med Janine ett tag innan hon skulle träffa Martin. Köpte en webbis för att kuna visa mitt söta tryne för Alubaba men tro på fan att den inte ska funka.. Less jag blir. Haha hur som helst.. Påvägen hem på bussen sätter sig en kille ~15 breve mig. Bussen börjar åka och vid stora kyrkan får han fnatt och ser en gul bil och slår mig allt vad han kan typ, hahaah! Lite brydd man blev. Haha, sen bytte jag säte.. Såg ungefär 7gula bilar på vägen hem och det hade kunnat sluta med en blå arm det om jag inte bytt.. haha!


Kommentarer
Postat av: Paula

haha vafan jag vill ju se dig. ring i helgen vetja, jag är i schweeden. mitt svenska nummer. tjarå1

2009-11-20 @ 15:15:11
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0