fire burning

Idag är det söndag, gjort samma sak som varje söndag nuförtiden.. Städat, duschat och lagt in massa kläder i garderoben. Men det behövs, dock inte så roligt. Kollat på one three hill också, bääst!♥ Haha.

Förutom idag då så har helgen varit trevlig. Igår så gjorde jag typ ingenting alls på dagen, satt och degade bara.. Haha. På kvällen gick jag på wendelas dansvisning, tänk om man kunde dansa så bra;) Haha. Nemen det var bra!
Sen blev det film hos Mattias. Filmen var bra men jag tror det bara var jag och Matilda som tyckte det, haha. Sen hem och sova!:)

Fick ett sms av Matilda idag som gjorde min dag seriöst, haha! Ni som läst det här kommer nog tycka det är roligt, haha. Såhär löd det: "Hahaha joel skulle ställa sig upp från soffan i lägenheten också gick den sönder, hahaha."
Hahahahahahahhahahaa det gjorde typ min dag, ahhahahahahahahhahahahaha!! Så jävla fult!

Detta är förresten mitt 400:onde inlägg, wie.

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaha det va så jävla kul när det hände!

2009-11-22 @ 22:06:16
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Paula

URSÄKTA JAG RINGDE JU OCKSÅ OCH DU FICK PRATA MED MIG!!

2009-11-22 @ 23:38:09
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Hejsan! Snubblade över din blogg, och har kikat runt lite! Kanske jag som har missat detta i bloggen, men hur gammal är du? Fin design!

2009-11-24 @ 14:06:11
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0