get mama a house

Jag tror jag blivit sjuk, inte ofta jag blir det! Men någon gång måste man ju bli det också, typiskt när jag hade tänkt ta det lugnt denna helg och hänga lite med ponken. Annars är det fullt upp, trots att det ibland blir för mycket och jag inte orkar så älskar jag det. Jag verkligen älskar att ha saker att göra hela tiden, det har jag lärt mig nu. Jag mår så mycket bättre, därför jag mår bättre nu än för bara några månader sen skulle jag tro.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova(?) igen vilket jag gjort hela kvällen, gött.
Ni får sova så gott, natti.

-
det finns en anledning till att du inte vet så mycket om mig
varför? det kanske du förstår nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0